Kevin en Melina op wereldreis

Twee werelden...

Even tijdelijk onder constructie...




Reacties

Reacties

Kimmy

agos wat een verhaal... best treurig aan de ene kant, even stilstaan bij de realiteit...

Inge

Ik lees vol bewondering het geweldige verhaal dat jullie schrijven!! Wat een schitterende verwoording van jullie belevenissen....
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik nog steeds vol enthousiasme jullie verhalen bij houd en dat ik het ontzettend leuk vind om te lezen!

Heel veel succes nog

Liefs Inge

Harry

Je bent een Mzungu met snoepjes, water en een geweldig talent om prachtige verhalen te schrijven. Ik krijg toch wel een gesigneerd exemplaar van je eerste roman hè?

XX

Sorina

Zozo, toe maar. Inderdaad net een roman!
Wat hebben jullie trouwens een gave safari's gehad. Die leopard-foto is ook echt super! Jaloers!
Geniet nog van jullie laatste maand!

x Sorina

Geoffrey

Een verhaal in een verhaal, hmmm Afrika brengt inspiratie los :-), goed bezig

Laurens

heftig heftig

Josta

Dit verhaal maakt de lange stilte weer helemaal vergeten ;)

Danitsja

Wauw dat klinkt helemaal fantastisch! Toch maar goed dat jullie de oversteek naar Afrika hebben gemaakt, een mooie afsluiter van jullie reis lijkt me.
x

Paul

Pffff, als vaste Afrika ganger is dit wel heel herkenbaar hoor. Vooral het verhaal van de jongetjes, dat gaf me even het gevoel weer terug te zijn... Bijna tranen in mijn ogen... Omdat ik bijna elke maand wel een keer ergens in Afrika mijn voeten aan de grond zet, raak je er aan gewend, en kijk je er met andere ogen naar, maar nu voelde ik me weer even net als de eerste keer dat ik er was. Heel mooi geschreven. Bezoek aan Afrika laat je idd ons westerse leven goed relativeren, je kijkt heel anders tegen onze cultuur aan. Geniet van het laatste stukje, en tot in Nederland.

Chan (k)

In één woord verhaal + foto's: "PRACHTIG"

Stephan

Prachtig verhaal :-) Onder de indruk, as always!

Tot snel :-D

mama

wauw zeg wat een verhaal en wat herkenbaar wij hebben die kinderen ook zien lopen en dan denk je wat een leven hebben die,maar goed zij weten ook niet beter dat dat zo hoort
pina ik heb altijd al gezegd dat je moet gaan schrijven
wat een mooi verhaal meid
en nu ga ik genieten van jullie foto's
kus en knuffels van mij

Leonie

Pfff, wat een verhalen weer. Elke keer als ik denk dat het niet mooier en indrukwekkender kan, lukt het jullie toch weer! En dan de foto's erbij, echt super! Toch kan ik niet wachten tot jullie weer terug zijn, om alle verhalen live te mogen horen!

Dikke kus, en tot gauw!

(P.s. wat moet ik nou nog voor verjaardagscadeautje meebrengen als je al een toch op een olifant hebt gehad. Valt een bloemetje een beetje bij in het niet hè ;-) )

Oma

Hou dit beeld vast voor als je thuis weer eens de pest in hebt dat iets niet loopt zoals jij dat wilt.
Liefs Oma.

rinske

Jeetje wat een verhaal weer zeg :D...super gaaf!!!!

groetjesss

Mariza

Ik kan niet wachten tot jullie terug zijn, maar de mooie verhalen zal ik wel missen. Melina, je hebt echt talent!
Wat hebben jullie veel moois meegemaakt de afgelopen maanden. Goed dat jullie dit werelddeel als laatste doen. Het lijkt steeds niet mooier te kunnen, maar dit klinkt als volmaakt! Geniet nog heel veel de laatste weken en tot gauw.
Knuffel XX

Ronald en Jacqueline

Wat een leuke verhalen weer. Wij gaan ze echt missen als jullie weer terug zijn.
Geniet nog maar van de tijd die jullie nog daar hebben.
Veel liefs,
Ronald en Jacqueline

Marijke

Jaja, die Masai. Toen wij in Tanzania bij de "nonnetjes"waren werden wij gewaarschuwd niet in de buurt van deze "speerwerpende"mannen tekomen! Wel gedaan natuurlijk en gemerkt hoe ontzettend aardig ze zijn! Zelfs les gehad in het speer werpen! Geniet nog maar even van het rode stof en donker Afrika!
Liefs Marijke

Victor

He wereldreizigers wat een verhaal weer...

Je zou het allemaal moeten bundelen en het gaan uitgeven!

Nog even en dat is het avontuur voorbij en kan ik je weer eens live spreken en nog veel meer horen hoe het is geweest.

Ciao en tot snel....

Niels

Lekker wegdromen hier achter mijn bureau. Moeten een keer wat afspreken als je weer in Almere bent. Ben bezig met een huis in Poort.

anoniempje*

cool hoor !¡!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!