Kevin en Melina op wereldreis

*Cancelled*

Oeps! Ging het toch bijna fout gisteren. De weergoden waren ons niet erg goed gezind schijnbaar want alle vliegvelden van London waren gisteren (misschien nu nog steeds wel) gesloten. Alle vluchten gecancelled. En dus ook die van ons. Lichte paniek dus gisterenochtend aangezien ook wij een overstap hadden op Heathrow. Na veel bellen konden we omgeboekt worden van Dusseldorf naar Amsterdam zodat we in ieder geval dichterbij huis zouden zijn als we niet weg zouden kunnen. Uiteindelijk om 13.30u besloten op hoop van zegen naar Schiphol te rijden om daar tot een alternatief te komen. Gelukkig waren we niet de enigen die vastliepen dus na 3 uur in de rij te hebben gestaan werden we vriendelijk te woord gestaan door de dame van British Airways

Laughing
. Gelukkig met goed nieuws! We werden gratis overgeboekt naar een rechtstreekse vlucht van KLM naar Singapore waarmee we bijna 6 uur minder reistijd zouden hebben! Een geluk bij een ongeluk dus. Uiteindelijk om 21.30u vanaf Schiphol weggevlogen. Toch nog een goed begin van de vakantie dus!

Nu staan we op 1 van de vele gratis te gebruiken internetcomputers op Singapore Airport (Changi Airport) een stukje te typen naar alle achterblijvers in Nederland. We vliegen om 22.00u (voor jullie 15.00) door naar Cairns met onze originele vlucht. Nog even volhouden hier, maar ze hebben zwembaden, cactustuinen en genoeg winkeltjes dus we gaan ons prima vermaken.

Tot het volgende berichtje van ons vanaf de Gold Coast, Australia.

Dikke kus en knuffel, Kevin en Melina

PS. Kevin blijft bereikbaar op zijn Nederlandse nummer!

Stephan

Goed om te horen dat het goed is gegaan :-D Geniet van jullie stay in Singapore peepz!

papsalon

Gelukkig is het eerste deel van de reis goed gegaan. Had al zitten zoeken op de site van Singapore Airport of jullie vlucht was aangekomen.....Je merkt het: ik vlieg mee :-) Veel plezier in Singapore en voor straks: goede vlucht (en Melina waarschijnlijk weer welterusten? :-)) XX

Josta

Kijk eens aan...het gaat helemaal goed komen ;)
Enjoy!

doe even de groeten aan Joram :P

ps... kevin we bellen.. hahahaha

Renske

Gelukkig maar!! Ben blij dat jullie gewoon weg konden en dat we niet WEER afscheid hoeven te nemen ;)

Rogier

Pfjoe... gelukkig :D

Godspeed!

MARIJKE

Geweldig, Singapore is gaaf vinden jullie niet?
Eigenlijk moet je er iets langer blijven....., zo leuk allemaal daar!

Maar goed, nu eerst maar naar Cairns!
Goede reis en tot "horens"

Liesbeth

Geweldig zeg toch Amsterdam, wat een makkie
Nu op naar het mooie warme Cairns. Daar gaan jullie
je zeker vermaken!! Goede reis verder nog !!!!!
Dikke Kus

Gerard

Gelukkig maar, je ziet, alles komt altijd weer op zijn pootjes terecht. Probeer vooral zonder stress overal met volle teugen van te genieten. En lukt het vandaag even niet, morgen is er weer een dag.

Astrid

Pfoeeeei! gelukkig is het goed gegaan.
Alle geluk en veeeeel plezier, maar dat gaat goed komen ;-)
Hoop dat de tijd even stil zal staan voor jullie daar.

Groetjes,
Astrid

Geoffrey

Stelletje geluksvogels

barry

Geweldig dat het nog gelukt is via schiphol anders zaten we nog langer met jullie opgescheept ha ha grapje natuurlijk.Goede reis verder en veel mooi weer en indrukken .
groetjes Barry.

john

uitdagingen zyn de leer-effecten van de wereld reis(niet dat ik ze nog kan herinneren,maar toch!!!)

veel plezier en als je nog een locale vriend wilt ontmoeten, of info nodig hebt ( hy heeft in de hotelwereld aardig wat goede contacten!) ,hier heb je zyn e-mail adres cchaffe@hotmail.com
en zyn mobiel is 0408-774899.

geniet er van....

john

oja, hy heet chris chaffe

barthezz

tja niet alleen de ns heeft af en toe vertraging!
jullie hebben vast wel wat sudoko boekjes me toch voor op het vliegveld!
have fun!

barthezz

tja niet alleen de ns heeft af en toe vertraging!
jullie hebben vast wel wat sudoko boekjes me toch voor op het vliegveld!
have fun!

jos

kleine happering in het begin is nooit erg
als het maar geen gewoonte wordt
veel plezier jullie twee
groetjes

Kimmy

Oh god... nou gelukkig gaat alles weer goed hopelijk!
Veel plezier en succes:)

Kus!

Sorina

Ha mensen!

Fijn dat jullie na zoveel spanning toch nog goed onderweg zijn! Geniet van jullie reis saampjes! Enne... Cairns ligt niet aan de Gold Coast... :P Laten jullie wel eerder van jullie horen?
Ben benieuwd naar al jullie verhalen!

Liefs, Sorina

Leonie S.

*weer echt wat voor jou XD* Gelukkig is alles weer goed gekomen! En zelfs minder reistijd ;-) Ben benieuwd naar jullie verdere verhalen!! :-)
Dikke kus Leonie