Kevin en Melina op wereldreis

Nog 1 dag!!!! WAAAAAAH

De spanning is te snijden! We hoeven nu niet meer de dagen af te tellen, maar alleen de uren nog! Morgen om 11.30 uur zullen we Almeerse en Nederlandse bodem langzaam aan gaan verlaten en ons richting Dusseldorf begeven. Gelukkig zijn alle voorbereidingen niet tevergeefs geweest en kunnen we alles met een gerust hart achter laten. Althans...er is altijd dat knagende gevoel dat je de helft vergeet in te pakken, belangrijke zaken vergeten bent en daar pas in het vliegtuig achter komt. Het goede nieuws is dat er aan de andere kant van de wereld ook winkels zijn en we echt alles check-check-dubbel-check gecontroleerd hebben.

Het huis is inmiddels verhuurd aan een Zuid-Afrikaanse man, die (hopelijk) alles in goede staat zal houden. Als er ineens een Almere-Poort-wiet op de markt verschijnt, dan willen we daarvan graag per direct op de hoogte gesteld worden ;-). De meubels hebben we lekker allemaal laten staan, dus alleen de inhoud van kasten en persoonlijke dingen moesten eruit. Dat klinkt alsof het niet veel kan zijn, maar het waren toch nog twee busladingen vol. We hebben even 4 dagen lang onze danoontje-powerrrrr-schouders onder gezet en na even wat bikkelen is alles verhuisd en opgeslagen.

Alle abonnementen zijn stopgezet, de leaseauto, laptop en werktelefoon weer ingeleverd, van iedereen is nu echt echt écht afscheid genomen (we konden maar geen genoeg krijgen van al die afscheidsfeestjes en daarbijhorende cadeautjes!) en vanaf gisteren zijn we dus officieel thuisloos.

Dus nu dan eindelijk: gaan met die banaan!!!

P.S. High-tech-Kevin heeft de wereld weer een stukje kleiner gemaakt met onze Skype-account, dus voor wie ons echt niet kan missen, maar eigenlijk geen geld aan ons meer wil spenderen: Skypen! Onze gebruikersnaam is kevinenmelina en Skype zelf is te downloaden vanaf www.skype.nl. En hebben we ook nog altijd leuke, shockerende en lachwekkende foto's ter vermaak achter gelaten, ter inzage op www.flickr.com/photos/kevinenmelina.

Josta en Wouter

Heeej, Nou nu dan voor de aller aller laaste keer!!
Heeeeel veeeel plezier!

Kus

Ronald en Jacqueline

Lieve Kevin en Melina,

Wij wensen jullie een fantastisch jaar toe, met heel veel mooie momenten en indrukken om later aan terug te denken.
Wij reizen in gedachte met jullie mee.

Veel liefs van ons beiden.

Laurens

Maak er wat moois van!!!!!!!

margo

lieve mensen, heel heel veel plezier en ga lekker genieten met z'n twee!
ik wacht met smacht op alle leuke verhalen en avonturen die jullie vast en zekers gaan beleven.
veel heeeeeeel veel foto's maken natuurlijk en inderdaad.....gaan met die banaan;-)XXXX

Kimberly

Heey! Heeeeeeeel veel plezier! En lekker genieten op jullie reis!
Xx

Lucy en Patjuh

O heerlijk hoor geniet er samen van een jaar is zo om (achteraf).
groetjes van de Spannie's

anja

veel plezier!

Marijke Overmars

Heel veel plezier saampjes en wij volgen jullie hoor!
Groet Marijke

Bas

hoi Kevin en Melina,

Heel veel plezier met z'n tweeen en hoop dat jullie veel mogen meemaken en interessante mensen ontmoeten

groet, Bas

Renske

(In reactie op Josta haar bericht:) EN NU WEGWEZEN!! ;)

have fun, the both of you!

barthezz

Heel veel pleasure!!!

Victor

Gezien de weersberichten in Engeland zullen jullie nu al vertraging hebben :) maar heel veel plezier en vooral heel veel genieten.

Leonie S.

Waaaaahhhh, :-D eindelijk! Wat goed dat jullie het huis toch nog hebben kunnen verhuren, heel veel plezier lieve meis!!
Kus Leonie

Rob Simons

Heel veel plezier !!!! geniet ervan !!!

Walter

Ik hoop dat jullie een goede reis gehad hebben!
Veel plezier met de camper (test even uit hoe hard hij werkelijk rijd)

Liesbeth

Hallo luitjes, Wat nou een cycloon! Als je maar zorgt
dat je wind mee hebt. Gaan jullie nog wel snorkelen?
Het Great Barrier Reef is schitterend hoor, dus zeker
de moeite waard. Je kunt de vissen aaien. Bevalt de
camper jullie. Ben benieuwd. Nog heel veel plezier!
Dikke Kus Liesbeth