Kevin en Melina op wereldreis

Nieuw en bijzonder 2009

Ha!

Daar zijn we weer op deze eerste dag van het nieuwe jaar. Hierbij allemaal nog een gelukkig 2009 toegewenst! Hopelijk zit alles er na vannacht nog aan en zijn de goede voornemens nog niet verworpen.

Precies over een maand zullen we een slapeloze nacht tegemoet gaan door de gezonde spanningen van ons vertrek. Het begint aardig te kriebelen nu. Sinds ons laatste berichtje in 2008 (dat klinkt lang geleden

Wink
) zijn we weer een stuk verder gekomen in de voorbereiding.

Inmiddels zitten toch echt alle vaccinaties er bij Kevin in, zijn er nog maar 2 verstandskiezen te trekken en heeft Bever Sport de economische crisis overleefd door zijn uitgaven. Ook Melina heeft de nodige centjes weer verdiend om de terugvlucht naar Australië te bekostigen, weet ze al precies wat ze aandoet in het vliegtuig en heeft ze zich er zelfs toe gezet om zich in bepaalde landen in te lezen. Gaan met die banaan dus.

We zijn inmiddels ook beide voorzien van een back-pack, met dank aan Kevin's nicht Chantal. Echt een supermooie tas! Deze tas is alleen wel een stuk kleiner dan degene die we al hebben dus dat vroeg om een 'proefpak-middagje'. Stel je voor dat je 2 dagen van tevoren erachter komt dat het lang niet gaat passen! Typerend is de opmerking van Melina tijdens het inpakken van de tas dat bijna al haar nagels gebroken zijn. Wel gesneuveld voor een goed doel, want alles past! We hebben zelfs nog wat ruimte over!

De komende weken zullen vooral in het teken staan van afscheid nemen op het werk, van familie en vrienden en nog meer voorbereiding. Zo moet nog steeds het huis verhuurd worden (we beginnen ‘m lichtelijk te knijpen), alle spullen ingepakt worden en een kleine verhuizing op poten worden gezet. Gelukkig hebben we beide vanaf de tweede week van januari definitief vakantie (lees: Koos Werkloos) en die tijd zullen we hard nodig hebben om alles aan kant te maken.

Verder nog de heugelijke mededeling dat we voor de eerste vier weken in Australië onderdak hebben gereserveerd in de vorm van een schitterende paars-groene Juicy campervan. We hopen niet dat ze ons herkennen als toerist zijnde

Laughing
. We zijn vanaf vandaag ook bereikbaar op Skype onder gebruikersnaam 'kevinenmelina', klik hier om ons direct te bellen.

Al met al de voorpret is nu toch echt begonnen!

Groetjes, Kevin & Melina

Reacties

Reacties

Sorina

Ha mensen!

Ook jullie een geweldig 2009 gewenst! Wat komt het allemaal snel dichtbij! Ik hoop dat jullie een geweldig avontuur tegemoet gaan! Succes met de laatste voorbereidingen en geniet van elke minuut in verweggistan! Laat regelmatig wat horen!

Liefs, Sorina

Leonie

Jullie ook een heel mooi 2009!! Maar volgens mij komt dat helemaal goed met zo'n geweldige reis op de planning. Heel veel succes nog met voorbereiden, ik hoop dat jullie snel iemand vinden voor het huis.. We gaan elkaar volgen!! Dikke kus, Leonie

Stephan

Jaaaaa! 2009 wordt jullie jaar :-D Ben echt zo erg benieuwd hoe het allemaal gaat worden, ga de RSS feed op de hielen zitten voor spannende foto's en berichtjes van jullie :-D

Tot snel!

XXX

Rinske

heyy,

wat een super gaaf idee om eerst in een campervan te gaan zitten super relaxed en je kan gaan en staan waar je wilt...

En een groen met paarse juicy...back to the Hippie's ;)

Ben benieuwd naar al jullie verhalen daar!!

Laurens

Een goed 2009 en maak er een mooi jaar van!!

Josta

Goed bezig!

Walter

Ziet er mooi uit zo met die bagpacks! 2009 wordt een bijzonder jaar voor jullie!
Goet, Walter

Niels

almost time shiet erg op :) whoooah :) veel geluk en natuurlijk veel plezeier ;) op julie super avondtuur ;)
Gr Niels

Astrid

Heeey Kevin en Melinda,

Supergaaf hoor, het zit er nu dus toch écht aan te komen... Wat ontzettend spannend voor jullie.
Ik blijf meelezen en wens jullie veel succes de laatste weekjes. Australië zullen jullie vast fantastisch vinden, ik heb nog regelmatig heimwee en Cees zegt zelfs elke week dat hij er wel zou willen wonen :-)

Veel succes en plezier, het aftellen is begonnen!!

Groetjes,
Astrid

p.s Gaaf hoor die campervan, supermanier om het land te ontdekken!!

Niels Kuijper

Heel veel plezier. Jullie zullen vast veel zien en beleven. Groet, Niels Kuijper

Ann

Hai Lieverdjes,

Ziet er allemaal heeeel professioneel uit!
Het is opnieuw zo spannend!
Jullie reis gaat vast geweldig worden..

Dikke kus Anneke

Inge

Hoi Melina,

Ik las je berichtje vandaag in de mail en ik dacht: meteen even uitproberen die link! Ik wens jullie allebei een fantastische reis en heel veel plezier! We zullen jullie avonturen zeker van tijd tot tijd volgen...

Hartelijke groet, Inge Timmerman

Marinke

Heel cool dat je je droom werkelijkheid laat worden. Heel veel plezier en ik zal veel meelezen op dit log :-)

Groetjes Marinke

Emiel de Bruin

Hi Kevin en MELINA,

Heel veel plezier, geluk en mooie ontmoetingen gewenst tijdens deze fantastische reis. MELINA bedankt voor je hulp de afgelopen maanden bij ND en laat zeker even van je horen als je weer Koos terug bent in ons Koude Kikkerlandje.

Groetjes,
Emiel

Martijn

Hi!

Ik zal me even voorstellen; ik ben Martijn en begin april ga ik samen met mijn vriendin een wereldreis maken voor onbepaalde tijd, waarschijnlijk wel korter dan een jaar. Hiervoor ben ik onder andere op zoek naar praktische informatie over reis- en ziektekostenverzekeringen. Aangezien jij al ervaring hebt met het maken van een wereldreis wil ik graag een paar vragen stellen.

Welke reisverzekering kan ik het beste nemen en waarom? Wat zijn jou ervaringen daarmee? Daarnaast vraag ik mij af of de Nederlandse ziektekostenverzekering in voldoende mate dekking biedt in het buitenland. Is het wellicht niet verstandiger om deze af te schaffen? Hoe heb jij dat opgelost?

Is het bijvoorbeeld niet handig om te kiezen voor een wereldreis & ziektekosten verzekeringsproduct, zoals die van World Nomads. http://www.worldnomads.com/

Graag verneem ik jouw reactie.

Bij voorbaat hartelijk dank!

Groet, Martijn

Kevin

Hoi Martijn,
Wij hebben nog geen ervaring met de reis aangezien we die pas volgende week beginnen, maar als je een e-mailadres neer zet hier dan zal ik onze keuze van verzekeren verklaren.

Groet, Kevin

Martijn

Hoi Kevin,

bedankt! Mijn email is killerloop23ATweb.de

Groetjes,
Martijn

Leonie

Nogmaals bedankt voor je hulp de afgelopen maanden en heel veel plezier op de grote reis. Het ga jullie goed, kan nu al niet wachten om jullie spannende avonturen te lezen op dit log!!! Geniet ervan, doe mooie ervaringen op en tot ziens! Liefs

Joke schmidt

Hoi Melina en Kevin,

Heel veel plezier samen op jullie reis, dit gaat zeker goed komen.
geniet ervan! Ik ga jullie volgen.

Joke Schmidt ( moeder van)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!